středa 26. května 2010

Las Vegas

Po úžasné snídani jsem se vydal vzbudit Kubu a po odhlášení z hotelu jsme vyrazili na Hoover Dam. To je přehrada postavená kousek pod LV u Boulder City a svého času byla největší na světě. Prošli jsme se po hrázi a pohled to tedy byl úchvatný. Jenom vody bylo nějak málo, dobře 5O metrů pod obvyklou hladinou. Nad přehradou se ve skalách tyčí mostní konstrukce nového bypassu US 93, což je silnice vedoucí z LV na jihovýchod a která vede po přehradní hrázi. To je momentálně velmi nepraktické, neboť provoz je před přehradou sveden do jednoho pruhu a všechna auta projíždějí kontrolním checkpointem. Proto se staví obří most, aby se doprava zrychlila.

Pak jsme se vrátili do LV a zastavili se v místním největším obchodu Harley Davidson, kde si Kuba zkoušel snad všechno a taky si tam koupil konečně novou páku na moto. Já si tam zatím aspoň prolezl motorky.

Dojeli jsme na Stripe, což je druhá hlavní lokace LV a ubytovali se v hotelu New York. To je parádní hotel který imituje panoráma NYC, dostali jsme pokoj ve 41 patře v Empire State. Hned po ubytování jsme šli na rollercoaster který tu mají jako součást hotelu a to teda byla jízda. Báječně jsem si to užíval a maniakálně se u toho chechtal...:)

Odpoledne jsme si pak zašli do Harley Davidson Café na jídlo a vydali se prozkoumat město. Je to tu fakt obří a stihnout všechno se nedá. Tak jsme si aspoň prošli ty nejznámější hotely a kasina jako Treasure Island, The Mirage, Ceasar's Palace, MGM Hotel... Je tu toho fakt moc.

K večeru se u mě začala projevovat jakási averze a alergie na ty miliony lidí všude kolem, přeci jen po návratu z pustiny je to brutální rozdíl. A pak taky svou roli asi sehrálo to že neznám pravidla rulety a kostek, poker nehraju, takže jediné co mi zbývalo jsou automaty a to se prostě nedá hrát dokola. Nebo teda dá ale rozhodně jsem nechtěl dopadnout jako některé ty existence sedící za nimi:)

Já kdybych si mohl vybrat tak bych se nechal vysadit uprostřed pouště na skále, s termoskou kafe a čuměl bych na noční nebe a ty tisíce hvězd a poslouchal bych to ticho. Což je přesně to co by 99,5 % lidí neudělalo ale holt Klumpar je divnej což vědí všichni a já se za to nestydím:)

Takže jestli někdy budeme psát cestopisy, tak já se budu specializovat na ty pustiny a Kuba na města, ten to tu miluje, může tu oči nechat. O půlnoci se vypařil a šel na poker tak musím zjistit ještě jak dopadnul.

2010-05-25 Route 66 Day 21


Mléko

3 komentáře:

  1. Ahoj Martine a Kubo:
    tady zase vase oblibena ctenarka: tak cekam vzydcky vase pokracovani clanek a fotky; je to opravdu bajecne videt tyto mista s krz vase oci, jako nove a pekne scenarky Ameriky. Kazdy den mi to ukazuje jak stastna je moje rodinka a ja ze zijeme tady. Pekne fotky Las Vegas - hrozne se mi libi ta jedna kde Kuba stoji mezi Batmanem a Joker - trochu vytresteny, lol - no celkem do skupinky pripraveny. Jinak by se chtelo videt vice fotek kde jste vy oba - mozna na Venice Beach udelate si fotky kde treba muzes stat vedle tech svazaku co si pumpujou tela...heheheh - no cekam na dalsi kapitoly a fotky. Cau, Bohu

    OdpovědětVymazat
  2. Další pravidelná čtenářka se přidává,nemohu si odpustit, abych neokomentovala každý Váš příspěvek a fotky, protože je to prostě famózní (myslím si, že tak to komentuje Jakub, nebo se pletu?). Jakube, jak dopadl poker. A ještě - pravidelných čtenářů jsou mraky a všichni každé ráno netrpělivě očekávají nový příspěvek a úúúžasné fotky.

    OdpovědětVymazat
  3. Mlikari, dobra porcicka jidla :-)
    To si az do vecere asi nic jinyho nejed, co ?

    OdpovědětVymazat