středa 26. května 2010

Horská dráha v hotelu New York - New York speciál

Protože pro mě to byl rozhodně jeden z hlavních zážitků, přináším vám speciální díl jen o ní.Je celá zabudovaná do hotelu NY a leze se na ní vnitřkem hotelu z obřího atria, kde se nachází uličky s malými domky a v každém domku je nějaká restaurace nebo obchod. Po schodech do části zvané Arcadia, což je herní ráj s asi stvkou herních automatů kde běží snad všechno. House of the Dead, Cop Police, Deadly Samurai, prostě všechny automatové pecky, kde máte v ruce bouchačku a s parťákem vyvražďujete zombie nebo teroristy. Pak tam mají růzmá auta, simulátory basketbalu no prostě všechno. Včetně křesla kde si sednete a ono vám dává elektrické šoky a ostatní si vás můžou fotit, lol.

A pak už je horská dráha. Vstupné bylo 14 babek ale co už. Jakuba jsem už musel docela táhnout, nechtělo se mu, ale šel. Samozřejmě jsem se ještě musel vrátit protože jsem si to chtěl natáčet na kameru a to mi zakázali. No, věděli proč. Takže zdržení a pak jsem ještě Kubu ukecal že půjdeme do té první řady která je úplně nejlepší.

Přijely vagónky, nastoupili jsme, zajistili nás přítlačnými držáky ramen, krku a hlavy a pasu a už se jelo. V tu chvíli už mě Jakub proklínal protože jsme pomalu stoupali do výšky asi 20tého patra. Vyjeli jsme na vrchol, před sebou 2metry kolejí, které se vzápětí ztrácely někde dole. Výhled na Strip byl úchvatný. A pak už to přišlo, ten pocit že stojíte na okraji propasti a sešup dolů asi o 40 metrů. Nabrali jsme rychlost přes 60 mil v hodině a už nás to hnalo tou dráhou.

Výjezdy nahoru, prudké klopené zatáčky, zvlněná dráha - prostě nahoru dolu nahoru dolu, parádní LOPING, ten pocit je super že jedete do kolejí a najednou vzhůru nohama, chacha. A dokonce tam mají i twist že jedete rovně a najednou vás to otočí v ose směru jízdy hlavou dolů, jedete tak a pak následuje poloviční zpětný loping. No prostě úžasný.

Já se celou dobu smál a chechtal, úplně se mi to líbilo. Ale musím ještě v LA zajít, snad budou mít v Universal parku ještě větší. No úplně mi to připomnělo hru Rollercoaster Tycoon 2 kde jsem stavěl horské dráhy a pak to testoval na lidičkách...:)

Mléko

3 komentáře:

  1. Konecne poradna akce :-)
    P.S. Best arcada je GameWorks, pokud teda jeste fungujou !! Tam je uplne vsechno, i to co vubec neznas a cemu nebudes verit, ze je mozny prezentovat jako arcadu :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Předpokládám, že jste to absolvovali před vašimi obřími porcemi jídla:))

    OdpovědětVymazat
  3. hahahahah "M" you're funny; pravda - tady rikame ze "zerou jako kdyby zitra neprislo". Ale je to srandovni; Martine mas pravdu, ty Onion Rings (cibulni kolecka) asi nedelaji v Cechach. Uplne neverim ze se ti povedlo dostat Jakuba na prvni sedacku rollercoaster - to snad musel byt omanenej z "black jack" kde budto vyhral hrozne penez a nebo stratil svoji kosili, lol. No cekam na dalsi pokracovani :)
    Bohu

    OdpovědětVymazat